wtorek, 3 lutego 2015

Słońce dodaje mocy

Już dawno zastanawiałam się na założeniu bloga o takiej tematyce, kiedy przed egzaminem zawodowym szukałam informacji byłam wściekła, wszędzie wszystkiego pełno, ale konkretnych informacji brak ;/ standardowo, jak idziesz do sklepu i chcesz kupić buty to oczywiście wyjdziesz ze spodniami.
Poświęcam tego bloga dziewczynom, które planują lub są na kierunku technik usług kosmetycznych. W tym miejscu chciałam zachęcić te które się nad tym zastanawiają, to fajna opcja np. kiedy studiujesz coś, ale nie jesteś do końca przekonana czy to to, a akurat interesujesz się kosmetyką, Tak było w moim przypadku, zapisałam się na technika chociaż presja ze strony środowiska żeby iść na studia była nie mała. W tym momencie jestem szczęśliwą osobą, która rzuciła studia dzienne i zapisała się na drugiego technika tym razem masażystę. Robię to co lubię i jestem zadowolona ze swojej decyzji, wiadomo niektórzy dziwią się i mówią, że bez studiów to jesteś nikim. I w tym momencie chciałam powiedzieć, że studia można zrobić w każdej chwili, a doświadczenia na studiach nie zdobędziesz, na techniku jak najbardziej ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz